نرخ مصوب جابجایی زائران اربعین اعلام شد 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعلام نرخ مصوب جابجایی زائرین اربعین حسینی در استان خبر داد.

حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: پیش فروش بلیت اینترنتی سفر‌های اربعین به مقصد پایانه‌های مرزی از طریق وب سرویس‌های فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www,payaneha.com انجام می‌شود.

او در ادامه به اعلام نرخ جابجایی زائرین با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری اتوبوسی به صورت بلیت فروشی اشاره کرد و گفت:  نرخ مصوب اعلام شده از سوی ستاد مرکزی، جهت اطلاع رسانی متقاضیان در محل پایانه‌های مسافربری استان نصب شده است.

حاجی صفری  بیان کرد: نرخ مصوب کرایه اتوبوس‌های vip بیرجند _مهران برای هر سر رفت و یا برگشت یک میلیون و ۶۲۳ هزار تومان با ظرفیت ۲۵ تا ۲۷ صندلی و برای اتوبوس‌های عادی ۴۴ صندلی قیمت بلیت برای هر سر ۹۷۴ هزار تومان است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد:  اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه‌های در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: برای جابجایی و انتقال زائرین اربعین حسینی، از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسی استان اعم از ناوگان حمل و نقل عمومی و در اختیار کارخانجات، ادارات، شرکت‌ها و ... به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین استفاده می‌شود.

حاجی صفری با اشاره به ممنوعیت صدور صورت وضعیت دربستی در ایام اجرای طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اعزامی از طریق هیأت‌های مذهبی، پایگاه‌های بسیج، ادارات، تشکل‌های مردم نهاد و ... امکان اعزام زائرین به صورت گروهی با صدور صورت وضعیت عادی و رعایت نرخ مصوب ابلاغی اربعین از طریق سامانه‌های در اختیار فراهم شده است.

او گفت: زائرین می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ارسال و یا با شماره ۳۲۳۱۹۰۰۰ تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.